Poprzedni temat «» Następny temat
2048: Demotywatory Forum Edition - wersja desktopowa
Autor Wiadomość
werniks 
Lama Roku





Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 3840
Skąd: Living Room
Wysłany: 2017-03-26, 14:32   2048: Demotywatory Forum Edition - wersja desktopowa

Z małym poślizgiem (ledwo kwartał :D ) światło dzienne ujrzała kolejna wersja forumowego 2048!



Główne zmiany:

- Ładniejszy wygląd
- Nie wymaga połączenia z Internetem
- Tryb wyzwania

Rzeczy których jeszcze nie ma:

- Cofanie ostatniego ruchu
- Zmiana wielkości planszy

(Pracuję nad nimi, ale raczej prędko tego nie zobaczycie, bo jeszcze nie umiem tego zrobić. Nie obiecuję też, że w ogóle to będzie :P )

Link do pobrania:

https://www.dropbox.com/s...watory.zip?dl=0


Nie należy grać bezpośrednio z .zip, to folder skompresowany, najpierw wypakujcie :D


PS. Na niektórych komputerach może wystąpić błąd ścieżki dostępu:



W folderze z grą umieściłem plik .txt instruujący jak taki błąd naprawić.


Życzę miłej zabawy. :-)

[ Dodano: 2017-03-26, 14:38 ]
Ewentualne znalezione błędy zgłaszać w tym temacie :P

[ Dodano: 2017-03-26, 15:38 ]
http://www.winrar.pl/winr...likami-zip.html

[ Dodano: 2017-03-26, 15:40 ]
http://www.sonect.pl/cont...akowac-plik-zip
 
 
maat_ 
maat_





Dołączyła: 16 Paź 2015
Posty: 12243
Wysłany: 2017-03-26, 15:47   

GRAM!

[ Dodano: 2017-03-26, 15:55 ]
Pierwszy wynik w klasycznym 7448 :D
 
 
szczerbus9
[Usunięty]



Wysłany: 2017-03-26, 16:11   

werniks, szybciej niż się spodziewaliśmy...
Szaleje mi awast i pokazuje takie coś:

Podam jeszcze, że przez chwilę działał i wywaliło z alarmem antywirusa...
Przeinstalowanie nie pomogło, tryby zgodności z resztą też nie
 
 
werniks 
Lama Roku





Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 3840
Skąd: Living Room
Wysłany: 2017-03-26, 16:15   

szczerbus9, przecież pisałem

werniks napisał/a:

PS. Na niektórych komputerach może wystąpić błąd ścieżki dostępu:



W folderze z grą umieściłem plik .txt instruujący jak taki błąd naprawić.



Przeczytaj "Gra nie chce się uruchomić.txt".


Co do Antywirusa...
Pewnie trzeba dodać wyjątek do Avasta, z innymi antywirusami problemu nie było. :bezradny:


PS. Na pewno wypakowałeś z folderu .zip?

http://www.sonect.pl/cont...akowac-plik-zip
 
 
szczerbus9
[Usunięty]



Wysłany: 2017-03-26, 18:04   

werniks, To nie to, uruchamiałem z podanego pliku

.../dll/obj/x86/Release/game2048.exe
 
 
Adrian1234 





Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 5028
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-03-26, 20:38   

szczerbus9, Miałem to samo, to jedna z tych nowych funkcji avasta, która nie działa prawidłowo. Wcześniej jeszcze wyskoczył komunikat, że to jakiś żadki plik i program musi bo przesłać gdzieś do analizy co ma potrwać 58 minut jednak czekanie nic nie daje. Musisz wejś do ustawień Avasta i przy włącz CyberCapture wybrać "pozwól mi zdecydować" a wtedy podczas próby uruchomienia gry kiedy znowy wyskoczy komunikat o podejrzaności włącz "uciekaj (niezalecane)" (lol) i już program nie będzie Ci przeszkadzać.
_________________

 
 
maat_ 
maat_





Dołączyła: 16 Paź 2015
Posty: 12243
Wysłany: 2017-03-26, 20:44   

benz mi się sparowała i mam werniksa :D
 
 
werniks 
Lama Roku





Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 3840
Skąd: Living Room
Wysłany: 2017-03-26, 20:56   

30676 na klasycznym, ale do 4096 jeszcze nie dotarłem. :|
 
 
maat_ 
maat_





Dołączyła: 16 Paź 2015
Posty: 12243
Wysłany: 2017-03-26, 21:18   

na wyzwaniach 8.204
 
 
icywind 
Icywind
icywind





Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 2103
Wysłany: 2017-04-28, 19:04   

Cytat:
for (int i = 0; i < 4; i++)
{
int oRong = 0;
for (int j = 3; j >= 0; j--)
{
for (int k = j - 1; k >= 0; k--)
{
if (Game[i, k].Text != "")
{
if (Game[i, k].Text == Game[i, j].Text)
{
anDiem = true;
}

Dostałem zawału

i tak najlepsza funkcja to CapNhatMau

[ Dodano: 2017-04-28, 19:06 ]
Złożoność cyklomatyczna over 9000
 
 
werniks 
Lama Roku





Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 3840
Skąd: Living Room
Wysłany: 2017-04-28, 23:27   

icywind, ten fragment kodu akurat nie pisałem samodzielnie. Przerabiałem istniejącą grę, bo uznałem że nie ma sensu powielać już zrobionej rzeczy. Brzytwa Ockhama.
 
 
icywind 
Icywind
icywind





Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 2103
Wysłany: 2017-04-29, 10:25   

werniks napisał/a:
icywind, ten fragment kodu akurat nie pisałem samodzielnie. Przerabiałem istniejącą grę, bo uznałem że nie ma sensu powielać już zrobionej rzeczy. Brzytwa Ockhama.


Tak czy inaczej jeśli chcesz kiedykolwiek dodawać do tego funkcjonalność to najpierw to zrefaktoruj z 10 razy. Nic dziwnego, że nie umiesz tego dodać, nikt nie umie xD

"If you need more than 3 levels of indentation, you’re screwed anyway, and should fix your program"
 
 
werniks 
Lama Roku





Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 3840
Skąd: Living Room
Wysłany: 2017-04-29, 14:34   

icywind, zrefaktorowałbym, ale nikt mi za to nie płaci, ani nie robię tego na zaliczenie, więc mi się nie chce tego robić, skoro działa. xDD

[ Dodano: 2017-04-29, 14:35 ]
Ale może podepnę system kontroli wersji na gicie, to będę mógł zdalnie avatary aktualizować...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 

Czy wiesz, że...