2048: Demotywatory Forum Edition - wersja desktopowa |
Autor |
Wiadomość |
werniks
Lama Roku
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 3840 Skąd: Living Room
|
Wysłany: 2017-03-26, 14:32 2048: Demotywatory Forum Edition - wersja desktopowa
|
|
|
Z małym poślizgiem (ledwo kwartał ) światło dzienne ujrzała kolejna wersja forumowego 2048!
Główne zmiany:
- Ładniejszy wygląd
- Nie wymaga połączenia z Internetem
- Tryb wyzwania
Rzeczy których jeszcze nie ma:
- Cofanie ostatniego ruchu
- Zmiana wielkości planszy
(Pracuję nad nimi, ale raczej prędko tego nie zobaczycie, bo jeszcze nie umiem tego zrobić. Nie obiecuję też, że w ogóle to będzie )
Link do pobrania:
https://www.dropbox.com/s...watory.zip?dl=0
Nie należy grać bezpośrednio z .zip, to folder skompresowany, najpierw wypakujcie
PS. Na niektórych komputerach może wystąpić błąd ścieżki dostępu:
W folderze z grą umieściłem plik .txt instruujący jak taki błąd naprawić.
Życzę miłej zabawy.
[ Dodano: 2017-03-26, 14:38 ]
Ewentualne znalezione błędy zgłaszać w tym temacie
[ Dodano: 2017-03-26, 15:38 ]
http://www.winrar.pl/winr...likami-zip.html
[ Dodano: 2017-03-26, 15:40 ]
http://www.sonect.pl/cont...akowac-plik-zip |
|
|
|
|
|
maat_
maat_
Dołączyła: 16 Paź 2015 Posty: 12243
|
Wysłany: 2017-03-26, 15:47
|
|
|
GRAM!
[ Dodano: 2017-03-26, 15:55 ]
Pierwszy wynik w klasycznym 7448 |
|
|
|
|
|
szczerbus9 [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-03-26, 16:11
|
|
|
werniks, szybciej niż się spodziewaliśmy...
Szaleje mi awast i pokazuje takie coś:
Podam jeszcze, że przez chwilę działał i wywaliło z alarmem antywirusa...
Przeinstalowanie nie pomogło, tryby zgodności z resztą też nie |
|
|
|
|
|
werniks
Lama Roku
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 3840 Skąd: Living Room
|
Wysłany: 2017-03-26, 16:15
|
|
|
szczerbus9, przecież pisałem
werniks napisał/a: |
PS. Na niektórych komputerach może wystąpić błąd ścieżki dostępu:
W folderze z grą umieściłem plik .txt instruujący jak taki błąd naprawić. |
Przeczytaj "Gra nie chce się uruchomić.txt".
Co do Antywirusa...
Pewnie trzeba dodać wyjątek do Avasta, z innymi antywirusami problemu nie było.
PS. Na pewno wypakowałeś z folderu .zip?
http://www.sonect.pl/cont...akowac-plik-zip |
|
|
|
|
|
szczerbus9 [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-03-26, 18:04
|
|
|
werniks, To nie to, uruchamiałem z podanego pliku
.../dll/obj/x86/Release/game2048.exe |
|
|
|
|
|
Adrian1234
Wiek: 39 Dołączył: 02 Sie 2015 Posty: 5028 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2017-03-26, 20:38
|
|
|
szczerbus9, Miałem to samo, to jedna z tych nowych funkcji avasta, która nie działa prawidłowo. Wcześniej jeszcze wyskoczył komunikat, że to jakiś żadki plik i program musi bo przesłać gdzieś do analizy co ma potrwać 58 minut jednak czekanie nic nie daje. Musisz wejś do ustawień Avasta i przy włącz CyberCapture wybrać "pozwól mi zdecydować" a wtedy podczas próby uruchomienia gry kiedy znowy wyskoczy komunikat o podejrzaności włącz "uciekaj (niezalecane)" (lol) i już program nie będzie Ci przeszkadzać. |
|
_________________
|
|
|
|
|
maat_
maat_
Dołączyła: 16 Paź 2015 Posty: 12243
|
Wysłany: 2017-03-26, 20:44
|
|
|
benz mi się sparowała i mam werniksa |
|
|
|
|
|
werniks
Lama Roku
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 3840 Skąd: Living Room
|
Wysłany: 2017-03-26, 20:56
|
|
|
30676 na klasycznym, ale do 4096 jeszcze nie dotarłem. |
|
|
|
|
|
maat_
maat_
Dołączyła: 16 Paź 2015 Posty: 12243
|
Wysłany: 2017-03-26, 21:18
|
|
|
na wyzwaniach 8.204 |
|
|
|
|
|
icywind
Icywind icywind
Dołączył: 26 Kwi 2017 Posty: 2103
|
Wysłany: 2017-04-28, 19:04
|
|
|
Cytat: | for (int i = 0; i < 4; i++)
{
int oRong = 0;
for (int j = 3; j >= 0; j--)
{
for (int k = j - 1; k >= 0; k--)
{
if (Game[i, k].Text != "")
{
if (Game[i, k].Text == Game[i, j].Text)
{
anDiem = true;
}
|
Dostałem zawału
i tak najlepsza funkcja to CapNhatMau
[ Dodano: 2017-04-28, 19:06 ]
Złożoność cyklomatyczna over 9000 |
|
|
|
|
|
werniks
Lama Roku
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 3840 Skąd: Living Room
|
Wysłany: 2017-04-28, 23:27
|
|
|
icywind, ten fragment kodu akurat nie pisałem samodzielnie. Przerabiałem istniejącą grę, bo uznałem że nie ma sensu powielać już zrobionej rzeczy. Brzytwa Ockhama. |
|
|
|
|
|
icywind
Icywind icywind
Dołączył: 26 Kwi 2017 Posty: 2103
|
Wysłany: 2017-04-29, 10:25
|
|
|
werniks napisał/a: | icywind, ten fragment kodu akurat nie pisałem samodzielnie. Przerabiałem istniejącą grę, bo uznałem że nie ma sensu powielać już zrobionej rzeczy. Brzytwa Ockhama. |
Tak czy inaczej jeśli chcesz kiedykolwiek dodawać do tego funkcjonalność to najpierw to zrefaktoruj z 10 razy. Nic dziwnego, że nie umiesz tego dodać, nikt nie umie xD
"If you need more than 3 levels of indentation, you’re screwed anyway, and should fix your program" |
|
|
|
|
|
werniks
Lama Roku
Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 3840 Skąd: Living Room
|
Wysłany: 2017-04-29, 14:34
|
|
|
icywind, zrefaktorowałbym, ale nikt mi za to nie płaci, ani nie robię tego na zaliczenie, więc mi się nie chce tego robić, skoro działa. xDD
[ Dodano: 2017-04-29, 14:35 ]
Ale może podepnę system kontroli wersji na gicie, to będę mógł zdalnie avatary aktualizować... |
|
|
|
|
|
|