Poprzedni temat «» Następny temat
Nowości, premiery i świeżynki
Autor Wiadomość
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2020-12-23, 10:48   

Koziu napisał/a:
Przypomina mi to jak oglądałem dziwne filmiki na yt z takim lektorem

Jestem bardzo ciekaw tych dziwnych filmików :haha:
_________________
 
 
Koziu 
koziu





Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 2909
Wysłany: 2020-12-23, 11:18   

ChaserJohnDoe, a to takie wiesz z żółtymi napisami
_________________
Coś się kończy coś zaczyna
 
 
Koziu 
koziu





Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 2909
Wysłany: 2020-12-31, 10:45   

Dla mnie najbardziej wyczekiwana gra
https://www.cdaction.pl/n...onie-wideo.html


Graliście w jedynkę?
_________________
Coś się kończy coś zaczyna
 
 
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2020-12-31, 19:42   

Koziu napisał/a:
Dla mnie najbardziej wyczekiwana gra
https://www.cdaction.pl/n...onie-wideo.html


Graliście w jedynkę?

Nie
_________________
 
 
Husarz712 
husarz





Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5323
Wysłany: 2020-12-31, 20:34   

Oglądałem gameplay ale sam nie grałem, nie mam serca do horrorów
_________________
The Light shineth in the Darkness,
and the Darkness comprehended it not.
 
 
Koziu 
koziu





Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 2909
Wysłany: 2020-12-31, 20:41   

Husarz712, to nie horror. Normalna strzelanka tyle ze z fantastycznym klimatem
_________________
Coś się kończy coś zaczyna
 
 
Husarz712 
husarz





Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5323
Wysłany: 2021-01-22, 12:40   

Kilka dni temu była premiera Fallout: The Frontier.



To darmowy mod do Fallout: New Vegas, ważący około 25gb i zawierający w sobie 3 główne kampanie różnych frakcji, kompletnie nową mapę, porównywalną rozmiarem z New Vegas i Fallout 3, kompletnie nową fabułę, 25 tysięcy kwestii z pełnym voice actingiem. Jednymi z największych zalet moda jest mnóstwo nowych mechanik które nie miały miejsca w oryginalnym FNV, takich jak np. działające pojazdy, od zwykłych samochodów, przez prawdziwe czołgi z ruchomymi wieżyczkami, po vertibirdy (wszystko robione od podstaw i każdy pojazd może się poruszać autonomicznie dzięki AI).

Mod można pobrać na nexusie i na steamie. W dniu premiery ilość pobrań zcrashowała serwery Nexusa, wyłączając je na jakiś czas. Obecnie grę na samym Nexusie pobrało około 200k ludzi.

Rozwój tego moda trwał 7 lat. Niektórzy z deweloperów zaczynali pracę nad nim jako pomocnicy, chodząc jednocześnie do liceum, pod koniec pracy byli już po studiach.

Fallout New Vegas jest tak dobrą grą że nawet ponad 10 lat po premierze dostaje mnóstwo miłości od środowiska modderów. Do tego stopnia że największy mod nad jakim teraz pracują modderzy z Fallout 4 to Fallout 4: New Vegas który przenosi całość świata New Vegas na silnik Fallouta 4, co jednocześnie wymaga stworzenia wszystkich assetów od nowa.
_________________
The Light shineth in the Darkness,
and the Darkness comprehended it not.
 
 
Adrian1234 





Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 5028
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-01-22, 19:14   

Jakiś czas temu czytałem o tym modzie i chciałem nawet szukać informacji o postępie prac a tu właśnie okazuje się, że mod gotowy :) . Może sprawdzę jednak najpierw poczekam jeszcze z parę miesięcy aż ktoś zrobi spolszczenie no bo wprawdzie mogę grać po angielsku jednak wolę jak jest polska wersja, tym bardziej w przypadku RPGów. Mam nadzieję, że nie będzie jak z modem do Skyrim "Beyond Skyrim: Bruma" gdzie Polacy spolszczając grę sprawili iż ekram ładowania może wisieć w nieskończoność a nowa lokacja i tak się nie uruchamia :D .
_________________

 
 
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2021-01-24, 15:44   

Adrian1234, To Bruma została ukończona? Bo przestałem śledzić postępy prac i ogółem nie gram już w Skyrim.

Aha Skyrim kończy w listopadzie 10 lat. Nawet nie zauważyłem kiedy ten czas tak zleciał.
_________________
 
 
Husarz712 
husarz





Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5323
Wysłany: 2021-01-24, 17:02   

Bruma już chyba dwa lata ma. Ze skyrim największy mod jaki teraz robią z tego co się orientuję to Skyblivion.
_________________
The Light shineth in the Darkness,
and the Darkness comprehended it not.
 
 
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2021-01-24, 18:40   

Jakby ktoś był zainteresowany to Danganronpa Happy Trigger Havoc otrzymała fanowskie spolszczenie.
_________________
 
 
Adrian1234 





Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 5028
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-01-24, 19:15   

ChaserJohnDoe, Tak jak Husarz napisał: ukończone i to nawet ponad dwa lata temu. Jest na nexusie https://www.nexusmods.com...tab=description no ale jak chciałem to sprawdzić to pojawia się ekran ładowania nowego obszaru... i tyle, po prostu ładuje się i ładuje ale się nie załadowuje.
_________________

 
 
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2021-01-24, 19:52   

Adrian1234, Może jakiś mod powoduje konflikt?
_________________
 
 
Husarz712 
husarz





Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5323
Wysłany: 2021-01-24, 21:59   

Próbowałeś włączyć bez spolszczenia?
_________________
The Light shineth in the Darkness,
and the Darkness comprehended it not.
 
 
Adrian1234 





Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 5028
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-01-24, 22:11   

Husarz712, Przeczytałem dziś na necie, że nie działa z wersją Special Edition więc pewnie dlatego. Nie, nawet nie sprawdzałem czy bez spolszczenia chodzi bo nawet jakby chodziło to nie chciałoby mi się tak grać :) .
_________________

 
 
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2021-01-25, 07:23   

Adrian1234, Do modów to tylko Skyrim Legendary Edition się nadaje. Do Specjala nie ma i nie działa ponad połowa modów.
_________________
 
 
Husarz712 
husarz





Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5323
Wysłany: 2021-01-25, 07:43   

Na Requiem dla SE czekałem chyba z 3 lata i nadal nie ma, jest niby jakaś sfixowana wersja ale trzeba samemu zaadaptować wersję z Oldrim na SE zgodnie z jakimś poradnikiem a mi się nie chce bawić w takie rzeczy xd
_________________
The Light shineth in the Darkness,
and the Darkness comprehended it not.
 
 
Adrian1234 





Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 5028
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2021-01-25, 12:23   

ChaserJohnDoe, A nie, jednak sprawdziłem i mam Legendary Edition czyli mod nie działa bo nie działa. Generalnie zdecydowana większość modów jakie postanawiałem mieć działały i tylko od czasu do czasu natrafiałem na taki, który nie wywoływał żadnego efektu lub powodował crashe po wczytaniu gry, dojściu w niej do lokacji gdzie coś się miało zmienić lub zaraz po logo Bethesdy. O wiele gorzej mi tu wypada Fallout 4 gdzie 90% sprawdzanych modów nie działała.
_________________

 
 
ChaserJohnDoe 
ChaserJohnDoe





Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 3444
Wysłany: 2021-01-28, 14:01   


https://www.pcgamer.com/m...y-its-creators/
_________________
 
 
Husarz712 
husarz





Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5323
Wysłany: 2021-01-28, 14:09   

God damnit, nie zdążyłem pobrać :/ dobra, przynajmniej nie piszą że to permanentne, może wróci jeszcze
_________________
The Light shineth in the Darkness,
and the Darkness comprehended it not.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 

Czy wiesz, że...